آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان | خدمات الکتروفورتیک اصفهان

/آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان | خدمات الکتروفورتیک اصفهان

آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان | خدمات الکتروفورتیک اصفهان

آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان

امروزه آبکاری فلزات با روش های مختلفی صورت می گیرد و همین امر هم باعث شده تا فلزات در مقابل خوردگی دوام زیادی داشته باشند. منحصر به فرد بودن آبکاری الکتروفروتیک در اصفهان باعث شده تا صنایع به این روش روی بیاورند. در این روش قطعه فلزی که قصد آبکاری آن را دارید درون محلولی با پایه آب و ذرات رنگ شناور قرار می گیرد بعد از آن ولتاژی الکتریکی اعمال می شود که چسبیدن و رسوب ذرات رنگ بر روی قطعه را به همراه دارد. زمانی که قطعه با محلول رنگ تماس برقرار می کند سطح آن به طور کامل پوشش داده می شود. این آبکاری در رنگ های متنوعی از جمله زیتونی، طلایی، صدفی و نیکل کروم قابل اجرا بوده و به کارگیری آن ها در آبکاری قطعاتی چون یراق آلات، دستگیره، قطعات لوستر و… رایج می باشد.

تاثیرات مثبت و قابل قبولی که این روش به جای می گذارد باعث شده تا امروزه بیشتر صنایع از آن استقبال کنند. رزین هایی که در این فرآیند به کار گرفته می شود از نوع اپوکسی با بستر آکریلیک است که سطح فلز را به خوبی پوشش می دهد. فلز آبکاری شده در این روش سطحی کاملا یکدست دارد و همین امر هم باعث شده تا این روش کیفیت بالایی را از آن خود کند. پس از اینکه قطعه مورد نظر از داخل محلول بیرون آورده شد مرحله شستشو آغاز می شود تا رنگ های اضافی از روی آن پاک شود. در اصفهان آبکاری الکتروفورتیک به صورت کاملا پیشرفته و توسط تجهیزات مدرن و با سرعت و دقت بالا انجام می شود به همین دلیل کار ظرافت زیادی خواهد داشت و می تواند رضایت صنایع را به بهترین شکل جلب کند.

بهترین خدمات آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان

آبکاری الکتروفورتیک در اصفهان فواید زیادی دارد و همین امر هم باعث شده تا امروزه بیشتر صنایع از این روش استقبال کنند. چون در این نوع آبکاری رنگ و رزین هم استفاده می شود قسمت داخلی و خارجی قطعه به خوبی پوشش دهی می شود و شما هیچ اثری از رنگ زمینه مشاهده نمی کنید. ضخامت پوشش در این روش قابل کنترل بوده و هر چه محلول آبکاری غلیظ تر باشد قطعا پوشش ضخیم تری خواهید داشت. ولتاژی که روی قطعه اعمال می شود در ضخامت داخلی و خارجی ان تاثیر بسزایی دارد.مخزنی که در مرحله پایانی با هدف شستشوی قطعه به کار گرفته می شود رنگ های اضافی را مجدد به چرخه تولید و به مخزن اصلی بر می گرداند. خلوص این نوع آبکاری زیاد بوده و چون با سرعت بالاتری انجام می شود مزیت های زیادی هم دارد.

این آبکاری روی طیف گسترده ای از مواد قابل اعمال بوده و همین امر باعث شده تا فلزات خواص و ویژگی های گوناگونی داشته باشند. این آبکاری تنها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد و نیازی به نیروی متخصص و فنی ندارد. یکنواختی در پوشش می تواند مهمترین ویژگی این آبکاری باشد که به راحتی هم قابل مشاهده است. قطعات با هر شکل هندسی که باشند توسط این آبکاری به خوبی سطح داخلی و خارجی آنها پوشش داده می شود. رنگ بندی این نوع آبکاری بالا بوده و شما با تنوع رنگی زیاد روبرو هستید. برای آبکاری طلا هم بهترین گزینه بوده چون کار را به صورت کاملا ظریف اعمال می کند. این فرآیند به هیچ عنوان آلوده نبوده و ماندگاری و طول عمر زیادی هم دارد.

توسط |2022-06-23T12:24:57+04:30ژوئن 23rd, 2022|دسته‌بندی نشده|بدون دیدگاه

درج دیدگاه